Фирма за извозване на мебели и боклуци в София и региона на най-ниски цени
Извозване на мебели и боклуци е услуга, която ще ви избави от излишни проблеми по тяхното извозване за утилизация. Тази услуга ще ви помогне да икономисате вашето време, нерви и пари. Утилизацията на мебели е сложен и отговорен процес. На клиента няма да му се наложи да мисли за това, че старите му мебели ще трябва да стоят пред тях и там ще останат завинаги. Извозвайки старите мебели за утилизация чрез фирма за хамалски услуги ще бъде извършена на специални полигони. Днес има много обяви за извозване на стари мебели, отпадъци, ненужни вещи и предмети. Като цяло, дадената услуга се поръчва, както от частни лица, така и от фирми, които нямат възможност да извършат това самостоятелно. Това може да бъде компания или фирма, сменяйки своя офис или се закрива. В условията й на договора за наем, тя трябва да освободи наетото помещение. Или пък частно лице, закупило си нови мебели, също има нужда от подобна услуга.
Възможно е извозване на мебелите на вилата или до извън градска къща. Но, при изхвърляне на стари мебели не е необходимо да се съблюдават специални изисквания. Те ще изнесат за утилизация: корпусна и мека мебел, телевизор, перална машинка, хладилник, вана, пиано и други предмети. При необходимост хамалите могат да изпълнят пълна утилизация на мебелите и битовата техника от всеки дом или офис. Като за начало те ще разглобят цялата мебел, ще демонтират битовата техника, ваната и другите предмети, за да могат да ги изнесат, без да повредят интериора. След това ще сортират и подредят всичко, за да заемат по-малко място в камиона. При извозване на голям обем мебели те ще ви предоставят, камион с нужния обем. За съжаление, в много малко дворове има отпадъчни контейнери, за крупно габаритни вещи.
Да оставите, например, стария диван, хладилник, пиано или мебели пред контейнера до вас не може. От друга страна не е изгодно да се поръчва контейнер за извозване на ненужни вещи, когато той ще бъде напълнен един път на десет години. Затова най-оптималният вариант е да се обърнете към фирма за хамалски услуги, която ще извози мебелите, битовата техника и всички други ненужни вещи. Поръчвайки изхвърляне на стари мебели и тяхното извозване към фирма за хамалски услуги вие ще получите качество на достъпни и изгодни цени, Вие ще икономисате своето време и пари. Заедно с извозването на старите мебели ще може да се осъществи и извозването на старата битова техника, извозването на хладилник и перална машина. Допълнително да търсите друг транспорт за утилизация на битовата техника от дома ви няма да се наложи. Професионалните хамали бързо и максимално акуратно ще извършат изнасянето на старите мебели и ненужните вещи от дома ви. Утилизацията на мебели в такава компания се заплаща само за времето на извършената дейност, като заплащане за етажността и товаренето не е нужно. Извозването на мебелите за утилизация се осъществява на полигона за рециклиране.
Извозването на стари мебели, утилизация на хладилници, перални машини и друга битова техника от дома ви може и е нужно да се поръча на професионалисти. Изхождайки от това, че старата мебел вече не е нужна, нейният демонтаж и изнасяне се извършва така, че да не се повреди новия ремонт, дограма и други елементи на интериора. Поръчвайки извозване на стари мебели вие можете да бъдете уверени, че до вас ще дойдат опитни, отлично подготвени професионални хамали, уважаващи вашето време.
При необходимост, ще бъде извършен бърз демонтаж на мебелите (възможно е да е частичен), ще натоварят всичко на камиона, а после ще извозят до полигона за отпадъци. При приемане на поръчката за утилизация на стари мебели мениджъра на фирмата за хамалски услуги задължително ще запишат точния ви адрес, етажност, наличие на асансьор, количество и приблизително тегло на вещите и мебелите за утилизация. Разчитайки обема на работа, той ще предвиди по кубатурата товароподемността на товарния камион, както и нужното количество хамали.
Не е нужно да знаете, как се извършва точно утилизацията, а само да позвъните в компания за хамалски услуги и да съобщите на диспечера:
- Адреса на место нахождение на мебелите;
- Количеството мебели и вещи;
- Етаж и асансьор;
След приемане на поръчката диспечера в назначения ден и време ще изпрати камион, съответстващ на обема мебели и вещи, като минимума е двама хамали. Дошли на адреса те ще натоварят старите мебели и вещи в камиона. Изнасянето на мебелите ще стане с голяма акуратност, защото тези служители са наясно, че добрата репутация е най-важният фактор, за тяхната работа.